Skip to content Skip to footer

Generelle oplysninger

Du handler med:
RobinSamse I/S
Højsletten 4
5690 Tommerup St
CVR: 38827456

Betaling
Du kan ved betaling vælge mellem at betale direkte med dit kreditkort eller benytte dig af MobilePay.
Vi accepterer alle store internationale kreditkort.
Desværre modtager vi ikke Dankort, da det ikke er rentabelt i forhold til vores størrelse. Dette skulle ikke være et problem da de fleste Dankort i dag alle er Visa/Dankort og dermed fungerer som et Visa betalingskort og tilbyder den samme sikkerhed.

Ved betaling med kreditkort eller MobilePay benytter vi os af os QuickPay som er godkendt efter den strikse PCI DSS Level 1 standard.
Når du betaler, vil beløbet først blive hævet ved afsendelse af dine varer.

Levering
Levering sker hovedsageligt gennem GLS.

Med GLS tilbyder vi Pakkeshop og hjemmelevering.

Hvis en eller flere vare er på restordre vil din ordre først afsendes den dag hvor alle vare er på lager, det samme gælder forudbestillinger. Vi afsender ikke bestillinger over flere omgange. Ønskes dette skal der ligges to seperate bestillinger.

Afsendelsestiden er 1-5 arbejdsdage efter modtaget betaling, hvis alle varer er på lager. Der skal gøres opmærksom på at visse varer er bestillingsvarer og produceres derfor først efter betaling. Disse varer har derfor længere levering Vi har afhentning af GLS pakker om torsdagen.

Efter forsendelsen fra vores adresse kan du forvente en leveringstid svarende til den valgte fragt løsning. Dog kan der i enkelte tilfælde forekomme forsinkelser hos fragt leverandøren.

Ved bestilling er du ansvarlig for at dine oplysninger er korrekte. Ved fejl i adresse, telefonnummer, mail eller lign. der medfører at ordren bliver sendt retur, vil de eventuelle ekstra omkostninger forbundet med dette blive fratrukket din ordres værdi.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesret gælder ikke på varer der er personliggjort og dermed lavet særligt til dig. Dette gælder f.eks. bøger, krus, tøj og plakater, hvor der er blevet skrevet navn eller hilsen på/i.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  1. har modtaget din vare
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved support@robinsamse.dk I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Husk at angive dit ordre nummer og eventuel anden information relevant for din ordre.

Hvis vi modtager dit ønske om fortrydelse rettidigt og i god tid inden ordren er afsendt, annullere vi ordren og ingen penge bliver trukket. Hvis varen skulle være blevet sendt vil du skulle returnere varen for at udføre fortrydelsen.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Særligt for pakkeshop levering

Afhentes pakken ikke indenfor transportørens tidsfrist (7 liggedage ved GLS pakkeshop) og medfører dette at pakken sendes retur, vil der blive pålagt et gebyr fra GLS på 60kr, som fratrækkes værdien af din ordre. Er pakken sendt i to pakker, som aftalt ved afgivelse af ordren, bliver dette beløb fratrukket per pakke afsendt.

Ønskes ordren udsendt på ny, skal der betales ny fragt.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.;

Pakken skal sendes med omdeling. Vi afhenter ikke pakker sendt uden omdeling hos pakkeshops.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, dog ekslusiv leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Robin Madsen
Att. Returvarer
Højsletten 4
5690 Tommerup St

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på https://robinsamse.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen være rettidig.
Dog, hvis manglen skyldes transportskader, så skal denne anmeldes indenfor en uge da et ellers eventuelt krav overfor transportør ville være forsent.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Robin Madsen
Att. Reklamation
Højsletten 4
5690 Tommerup St

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.
Husk at vedlægge en kopi af din ordre bekræftelse.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse.

0

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept.

Luk